بررسي يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،قيمت يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،خريد يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،فروش يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،يخچال و فريزر كمبي هيماليا بررسي يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،قيمت يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،خريد يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،فروش يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،يخچال و فريزر كمبي هيماليا

لوازم خانگی

يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس

هيماليا ساخت كجاست؟

هيماليا يك برند ايراني بوده و يك كالاي ملي محسوب مي‌شود. اين شركت در دهه ۵۰ شمسي در تهران با توليد يخچال و فريزر كار خود را آغاز كرد. سپس در دهه ۶۰ ميلادي به توليد يخچالهاي صنعتي رو آورده و در دهه ۷۰، توليد يخچال و فريزرهاي ايستاده خانگي را آغاز كرد. هيماليا به تدريج با پيشرفت تكنولوژي شروع به توليد يخچال فريزر هوشمند و مدرن كرده و سهم بسزايي را در فروش اين نوع لوازم خانگي در سطح كشور به دست آورد. اكنون حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان و پرسنل متخصص ايراني در اين شركت مشغول فعاليت مي‌باشند.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي مطمئن را تجربه كنيد.

 

مهمترين دليل خريد يخچال هيماليا تنوع محصولات اين شركت است كه باعث مي‌شود جوابگوي نياز اكثر افراد باشد. مزيت داشتن استاندارد ملي ايران اين است كه باعث مي‌شود محصولات توليدي اين شركت داراي كيفيت مناسب و لازم باشند. برند شناخته شده‌ و قديمي در زمينه توليد محصولات برودتي است كه سالها به توليد تخصصي يخچال فريزر مشغول بود است. امكاناتي كه در اكثر محصولات هيماليا به كار مي‌رود همگام با تكنولوژي روز و نياز ماست .

يخچال مدل اونيكس يكي ديگر از محصولات شركت هيماليا مي باشد كه سال‌ها در عرصه توليد يخچال و فريزر فعاليت كرده است و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا سعي بر اين دارد تا محصولات بهتري جهت رفاه بيشتر مردم ايران توليد نمايد.

امروز در اين مقاله اعتماد كالا مي خواهد به بررسي تخصصي يخچال هيماليا مدل ONYX بپردازد.

 

بررسي مشخصات و امكانات يخچال هيماليا مدل اونيكس:

 

هيماليا را همه ميشناسند. يك برند نام آشنا كه در زمينه توليد و ارائه انواع يخچال فريزر در رنگ بندي زيبا فعاليت ميكند. يكي از اين مدل ها يخچال فريزر مدل Onyx است. اونيكس داراي ظرفيت ۲۲ فوت است. همانطور كه ميدانيد ظرفيت در انتخاب و خريد يخچال مهم است. البته براي خانم هاي خانه دار بيشتر ظاهر و امكانات مهم است تا ظرفيت. اين مدا داراي ظرفيت و گنجايش ۲۲ فوت است. گنجايش كلي دستگاه ۴۰۰ ليتر ميباشد. طراحي ظاهري با آن دستگيره هاي مخفي داراي نور پردازي دستگاه را بسيار منحصر به فرد كرده است.

طراحي، ابعاد و مشخصات يخچال هيماليا مدل اونيكس:

جنس بدنه اين محصول از ورق‌هاي پيش رنگ كرده مي‌باشد كه دوام بالايي دارد.

يكي از امكانات يخچال هيماليا مدل اونيكس كه مي‌توان به آن اشاره كرد هوم‌بار يا محفظه دسترسي سريع است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا بدون باز و بسته كردن بيش از حد درب يخچال به مواد‌غذايي پرمصرف مانند بطري‌ها دسترسي داشته باشيد علاوه براين به زيبايي محصول نيز بيش از پيش مي افزايد.

 

يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس در هر دوكابين خود صد در صد نوفراست(بدون برفك) طراحي شده است.

شركت هيماليا در اين محصول خود مانند اكثر توليداتش از صفحه نمايش LED استفاده كرده است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده  از آن بتوانيد از وضعيت دستگاه خود مطلع شويد همچنين اين صفحه نمايشگر داراي يك پنل تنظيمات جهت تنظيم يخچال و فريزر به حالت‌هاي دلخواه نيز است

يخچال هيماليا مدل اونيكس داراي اخطار باز ماندن درب مي باشد يعني در مواقعي كه درب يخچال بيش از حد مجاز باز بماند با به صدا در آمدن يك بوق به شما مي‌دهد و همچنين در اين محصول قفل‌كودك نيز تعبيه شده است.

جنس دستگيره هاي اين محصول از جنس پلاستيك ساخته شده است

اين دستگاه داراي 2 عدد كشو و 3 عدد طبقه در قسمت يخچال  و 4 عدد طبقه در قسمت فريزر است. جنس طبقات از جنس پلاستيكي ساخته شده.

يخچال و فريزر

 

يخچال كه در قسمت بالا واقع شده است بهترين ايده است. كلا يخچال فريزر هايي كه يخچال آنها در قسمت بالا قرار دارد، فروش بيشتري هم دارند. چون فضاي بيشتري را در اختيار مصرف كننده ميگذارد. طبقات متعدد و كشوي انتهايي دستگاه، وجود قفسه هاي روي درب كه مخصوص نوشيدني و مواد لبني است، بسيار كاربردي و مناسب است. يكي از زيبا ترين و شيك ترين يخچال فريزر هاي بازار ميتواند همين مدل اونيكس باشد. دستگاه داراي قد بلندي با ارتفاع ۲۰۲ سانتيمتر دارد. در قسمت فريزر از كشو استفاده شده است. سهولت استفاده از كشو جهت قرار دادن مواد غذايي در اين مدل ديده ميشود.

امكانات يخچال فريز Onyx

 

در اولين توضيح سيستم بدون برفك را براي شما ميگوييم. اين مدل از تكنولوژي نوفراست بهره ميگيرد تا مصرف كننده عزيز نيازي به برفك زدايي تا ابد را نداشته باشد. به درب يخچال دقت كنيد. دربي مشاهده ميكنيد كه باباز كردن آن به محفظه اي برخورد ميكنيد كه جاي نگهداري بطري نوشيدني است. تا ديگر نيازي به باز كردن درب اصلي نباشد. اما قابليت ديگر اين يخچال خوش استايبل و زيبا، سيستم عيب ياب هوشمند است. اين فناوري ايراد دستگاه را به صورت هوشمندانه با يك تلفن همراه رفع ميكند.

 

سرمايش و انجماد سريع:

يكي از امكاناتي كه در اكثر يخچال فريزر‌ها مشاهده مي‌شود سيستم انجماد و سرمايش سريع مي‌باشد كه شركت هيماليا نيز در يخچال مدل ONYX اين تكنولوژي را به‌كار برده است. همانطور كه از نام اين سيستم مشخص است باعث سريع‌تر شدن زمان سرد شدن و انجماد مواد‌غذايي مي‌شود كه به تازگي هر چه بهتر مواد‌غذايي نيز كمك شاياني مي‌نمايد.

تراز مصرفي نه‌چندان خوب:

به جرعت مي‌توان گفت كه يكي از معيار‌هاي تمامي خانواده‌ها براي خريد يك يخچال و فريزر، مصرف انرژي آن خواهد‌بود كه در اين قسمت نمي‌توان نمره خوبي به يخچال هيماليا مدل اونيكس داد.  اين محصول امكانات خوبي را براي مصرف كننده فراهم كرده است اما در قسمت تراز مصرفي مردود شده است شركت هيماليا اين محصول را با تراز مصرفي B طراحي نموده است كه يكي از نقاط ضعف اين دستگاه به شمار مي‌آيد

مزايا يخچال هيماليا

·       قيمت مناسب به نسبت مدل هاي خارجي

·       خدمات پس از فروش مطمئن

·      تنوع بالا

·       جا دار

·       تكنولوژي هاي جديد مانند فناوري از بين بردن باكتري

 

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات هيماليا

گارانتي ضامن كيفيت كالاست. يخچال فريزرهاي هيماليا داراي ۳۰ ماه گارانتي مي‌باشند. همچنين موتور تمام يخچالهاي هيماليا داراي ۶۰ ماه وارانتي هستند. اين شركت با بيش از ۴۰۰ نمايندگي خدمات پس از فروش در كل كشور، هدفي جز رضايت كاربرانش ندارد. در زير شماره تلفن نمايندگي رسمي يخچال فريزر هيماليا را مي‌توانيد ببينيد.

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/24 ساعت: ۱۳ توسط:sahar :